fredag 31 mars 2017

Eka.365:e pippin!!!

Tamtaramtamtamtaaaaa!

Då var vi i mål. Det är knappt att man tror det är sant. Under ett år har vi lagt upp varsin fågel, varje dag. Till vilken nytta kan man fråga sig. Har vi lärt oss något av detta? Faktiskt, en hel del. Som till exempel att det är lättare och roligare att nå ett mål om man är två. Att disciplin och kontinuitet är bra verktyg för att komma framåt. Tragglar man på dag efter dag så tvingas man in i ett nytt mönster. Det skulle inte förvåna mig om jag av bara farten fortsätter att göra fåglar när tillfälle ges.

Sista fågeln kommer både i färg och svartvitt eftersom jag inte kunde bestämma mig vilken jag gillade mest.

Efter fågelprojektet kommer vi ganska omgående att starta ett nytt. Nu vet vi att det funkar. Nästa projekt ska bli mer användbart i vardagen. Vi åtkommer om detta inom kort.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar