fredag 31 mars 2017

Ika: fågel nr 365

Och här är den äntligen. Den allra sista fågeln i det här årslånga projektet. Som så många gånger förut använde jag delar av min middag som material. 

Vad har jag lärt mig av det här då? 
Mest att det faktiskt går att göra en sak 
varje dag, även när man inte har lust. Men även om det varit kul så har det ju inte precis förändrat våra liv. Andra 365-deltagare kanske hittar tillbaka till sin kreativitet, hittar nya uttryckssätt och kommer över sina blockeringar. Själv har jag mest fått orimligt smutsiga fingrar av alla kolteckningar. 

Men skam den som ger sig. Nu vilar vi en helg och sedan sätter vi igång med ett nytt projekt. Denna gång med lite större och mer personliga ambitioner. 
Men nu: ett år av fåglar är avklarat! Applåd på det. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar